Mając na uwadze aktualne zagrożenie powodziowe występujące na terenach Polski poniżej wymieniamy najważniejsze zasady postępowania z urządzeniami grzewczymi na wypadek ich zalania:
- Koniecznie należy na stałe odłączyć urządzenie grzewcze od zasilania elektrycznego („zrzucić” bezpiecznik)!
- W razie konieczności przeniesienia urządzenia grzewczego w inne miejsce niezbędny jest kontakt z serwisem mającym odpowiednie uprawnienia do wykonania takowej czynności w bezpieczny sposób.
- Jeśli urządzenie grzewcze ulegnie zalaniu nie wolno podłączać go do zasilania! Dotyczy to i kotłów i pomp ciepła. Zalecamy w takim wypadku kontaktować się z:
> Infolinią Broetje (801 276 853) we wszystkie dni w tygodniu w godzinach 8:00-16:00,
lub
> Regionalnym Inżynierem Broetje (695 100 194 / 573 808 727) w dni robocze w godzinach 8:00-16:00.